המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    ניהול ציי רכב

    הוצאות צי הרכב מהוות הוצאה בלתי מבוטלת בתקציב ההוצאות של כל חברה, משום כך מנהל צי רכב מקצועי וחד הוא בעל יכולת לחסוך כסף רב לכל חברה. משימותיו של מנהל צי הרכב רבות ומגוונות וכוללות בין היתר את המשימות האלה:

    • בקרה על תקינות כלי הרכב באמצעות עמידה בתוכניות התחזוקה השוטפת למען בטיחות המשתמשים בכלי הרכב, וכן גילוי תקלות שעלולות לגרור הוצאות מיותרות ומניעתן.
    • ניהול נהגים, ניהול תיקי נהג, הרשאות נהיגה, ווידוא ביצוע הדרכות למען הגברת בטיחות ומיומנויות הנהג.
    • פיקוח ובקרה על הסכמי המסגרת ונספחי התפעול.
    • ועוד.

    נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את שירותיו של מנהל צי הרכב המקצועי ביותר בתחום, למשרה מלאה או חלקית לפי צרכי החברה, למען החיסכון הכספי, השקט הנפשי ורמת הבטיחות הגבוהה ביותר.

    ניהול צי רכב עם חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע

    ניהול צי רכב מתקדם בחברות וארגונים

    תחום ניהול צי רכב הינו עולם ומלואו: החל מבקרת תקינות כלי הרכב, ניהול הנהגים של החברה, ביצוע הדרכות למען הגברת הבטיחות בדרכים ועד פיקוח ובקרה על הסכמי המסגרת – העסקתו של קצין בטיחות בתעבורה בחברתכם הינה משמעותית ביותר. מעוניינים לוודא כי הוצאות צי הרכב עומדות בתקציב שהגדרתם לכך? ברצונכם לנהל את צי הרכב של חברתכם במקצועיות אך אין לכם את הזמן הדרוש לכך? אנו, בחברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ, נשמח לסייע לכם ולהתאים עבורכם את קצין הבטיחות בתעבורה אשר ינהל את צי הרכב בארגונכם במקצועיות רבה תוך חיסכון כספי ושירות מעולה המתאים ביותר עבורכם.

    חשיבותו של ניהול צי רכב

    ככל שחברה גדלה ומתפתחת כך לרוב גדל הצורך בכלי רכב בין אם מדובר בתעשיית ההיי טק, הפיננסית, המזון, הרפואה, ועוד, חברות וארגונים רבים נעזרים בכלי תחבורה לצורך שינוע עובדיהם ומוצריהם ממקום אחד למשנהו. ובמידה וקיים צי רכב אשר משרת את עובדי החברה למטרות שונות, בין אם בבעלות או בליסינג יהיה עליכם לוודא כי אתם עומדים בתקנות התעבורה ושומרים על בטיחות כלי הרכב והנהגים. מנהל צי רכב מקצועי יפקח על תקינות כלי הרכב, וידאג שכלי הרכב יהיו בטוחים לשימוש, ינהל את ההוצאות הקשורות לצי הרכב ואף יחסוך כסף רב לארגונכם.

    בחברות אשר תחום פעילותן העיקרי הינו היסעים או הובלות תפקידו של מנהל צי רכב הינו מכריע ויתרום רבות לבניית שגרת העבודה. החל מייעוץ לבחירת כלי הרכב אשר ישמשו את החברה, ניהול תיקי הרכב ובניית תכנית אחזקה עבורם, ניהול תיקי נהגים/נוהגים והדרכתם וכן, ביצוע רענונים מעת לעת, ביסוס נהלי עבודה וייעולם, ואף  טיפול במקרים חריגים.

    מנהל צי רכב – לשמור על סטנדרט עבודה גבוה

    אחת ההוצאות המשמעותיות של כל חברה היא ניהול צי הרכב שלה. עם זאת, ובזכות שירותיו של מנהל צי הרכב, הרכבים שברשות הארגון יהיו מתוחזקים ברמה גבוהה יותר. מעוניינים שמערך כלי הרכב בחברתכם ינוהל היטב? אתם מוזמנים לפנות אל Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ. אנו נתאים עבורכם את מנהל צי הרכב המקצועי והמנוסה ביותר. חשוב לציין כי אנו מספקים שירותים נוספים הכוללים, בין היתר, הכנה לקראת ביקורת ISO9301, פיקוח רכב בשטח תפעולי ועוד. כל זאת, תוך התאמת השירותים לדרישות הלקוח ולצרכיו.

    מידע נוסף בנושא

    ניהול צי רכב

    בזכות ניהול ציי רכב, תוכלו להבטיח שכלי הרכב שברשות החברה עומדים בתקנות התעבורה של מדינת ישראל. בין אם החברה שלכם מחזיקה ביותר מ-20 כלי רכב כבדים ובין אם היא מחזיקה בלמעלה מ-40 כלי רכב קלים, יש לפנות אל קצין בטיחות בתעבורה – לצורך עבודת ניהול ציי הרכב כהלכה. לפרטים נוספים, וקבלת שירותים מקצועיים, פנו אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה זו מתמחה במתן שירותי בטיחות בתעבורה – תוך התאמת השירות לצרכי הלקוח. כמו כן, החברה פועלת בהתאם למספר ערכים ועקרונות מנחים, המאפשרים לספק את השירות המתקדם ביותר.

    ג'יקובסון שירותי בטיחון – ניהול ציי רכב בזמן אמת לשביעות רצונכם

    החל מניהול תיקי הנהגים, הספקים, לצד בחינת צי הרכב הקיים וכדאיות מכירתו, פעולות אלו ואחרות יסייעו לכם כראוי – ויתרמו להצלחת הארגון. לשם קבלת ייעוץ וליווי מקיף בתחום ניהול צי הרכב, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה מובילה זו פועלת במקצועיות רבה ובהתאם לדרישות הלקוח. זאת ועוד, תוך עמידה בתקנות המחמירות ביותר של משרד התחבורה. כמו כן, ניתן לפנות אל החברה גם לצורך פיקוח וייעוץ בשטח תפעולי, הכנה לביקורות ISO9301 ועוד.

    ניהול ציי רכב – דגשים שונים

    ארגונים רבים בימינו, קטנים וגדולים כאחד, מחזיקים ציי רכב. בין אם למטרות כאלו ואחרות, מדובר בפתרון משמעותי המסייע לחברה – ומקדם אותה כהלכה ליעדיה. במקביל, כדי שניתן יהיה להתחיל בעבודת ניהול ציי רכב כראוי, יש לפנות אל קצין בטיחות בתעבורה; מומחה בעל הסמכה וניסיון אשר ילווה אתכם ואת כלי הרכב השונים שברשות החברה – תוך עמידה בנהלים הרלוונטיים.

    את שירותיו של קצין הבטיחות בתעבורה תקבלו בין אם מדובר בפרויקט ניהול קבוע של צי רכב ובין אם מדובר בפרויקט חד-פעמי. כל זאת בהתאם לצרכים שלכם, ולאופי שיתוף הפעולה. ראשית, מומחה זה יבחן את מצב החברה הנוכחי, את הצרכים והדרישות העתידיות של החברה ויבנה תכנית פעולה מותאמת. תכנית זו תכלול, בין היתר, את סל ההוצאות, פניה אל הספקים השונים והנהגים וכן הלאה.

    שירותי ניהול צי רכב – מענה הכרחי ומשמעותי

    כיום, חברות רבות בתחומי ההיי טק, הפיננסים, הרפואה וכן הלאה, נעזרות בכלי תחבורה. זאת, על מנת לשנע את עובדיהן ואת מוצריהן מנקודה אחת לשנייה. בבואכם להתעניין בפתרון זה, בין אם תרצו לרכוש את צי הרכב ובין אם תסתייעו בו באמצעות ליסינג, עליכם לוודא כי ניהול צי רכב מתבצע בהתאם לתקנות.

    במסגרת עבודת ניהול זו, יתקבל ייעוץ מקיף ומתקדם בכל הנוגע אל: בחירתם של הרכבים הרלוונטיים לדרישות החברה, קבלתם של נהגים חדשים, העברת מלוא הנהלים לצורך נהיגה בטוחה, הקמתם של נהלי עבודה ובטיחות חדשים או ייעולם של אלו הקיימים, אחזקת הרכבים כהלכה ובאופן שוטף ועוד.

    ניהול צי רכב בחברה

    שירותי ניהול צי רכב יתבצעו אך ורק על ידי הגורמים המוסמכים לכך. עבודת הניהול בשטח הינה חלק מתחום אחריותו של קצין בטיחות בתעבורה, כאשר יתרונות העבודה הם רבים. החל מבחירת הרכבים, קבלתם של נהגים חדשים, העברת הנהלים הרלוונטיים לנהיגה ולתחזוקה של הרכב ועד ניהול הכרטסת הממוחשבת והידנית של הנהג ושל הרכב – מדובר בעבודה בעלת ערך רב. לקבלת מענה מתקדם בנושא זה, יש לפנות אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה זו מתמחה בניהול צי רכב מתקדם בחברות ובארגונים. כמו כן, החברה מספקת שירותים נוספים כדוגמת פיקוח ויעוץ בשטח תפעולי, הכנה לביקורות ISO9301 ועוד.

    ג'יקובסון שירותי בטיחות – ניהול צי רכבים בצורה מקצועית והאיכותית

    בארגון שלכם ישנו צי רכב הכולל למעלה מ-20 כלי רכב כבדים? או שמא למעלה מ-40 כלי רכב קלים? כך או כך, בכדי לעמוד בתקנות התעבורה של מדינת ישראל, עליכם להעסיק קצין בטיחות בתעבורה. החל מבקרה ואיתור צי הרכב, עריכת דו"חות ועוד – תפקידו של מומחה זה הינו חשוב ביותר. זאת, כאשר צי הרכב יעמוד בנהלים השונים ובתקנות בהצלחה. לפרטים נוספים בתחום זה, וקבלת מענה מהמעלה הראשונה, פנו אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה מובילה זו פועלת בהתאם לבסיס ערכים ועקרונות מנחים, המאפשרים לה לספק שירותים מקצועיים ואיכותיים.

    מנהל צי רכב – שמירה על הבטיחות וחיסכון כלכלי

    אין ספק כי ניהול צי רכב בחברה הינו נושא מורכב אשר כולל בתחומו מגוון נקודות. זאת לרבות, רכישת כלי רכב ותחזוקתם, התאמה מדויקת של הרכבים לצורכי העובד, פיקוח על הוצאות הדלק, חקר תאונות ועוד. מנהל צי רכב יהיה איש המקצוע אשר יהיה אחראי על כל רכבי החברה והרכבים אשר רשומים על שמה בליסינג.

    עבודתו המיומנת תהיה זו שתעניק לכם בתור בעלי העסק, את האפשרות להבטיח את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר ברכבי החברה ואף את השיפור של היכולות הכלכליות שלכם. שהרי, בדיקות תקופתיות יכולות לזהות בעיות עוד לפני שיגרמו לנזקים בטיחותיים וכלכליים משמעותיים שהם יהיה עליכם לשאת. תחזוקה ושמירה על תקינות הרכב תאפשר לחברתכם להימנע מהוצאות כבדות בעתיד. מעבר לכך, הוא יהיה זה האחראי על וידוא כי כל הרכבים שברשות ארגונכם יהיה מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר.

    מנהל צי רכב

    שירותיו המקצועיים של מנהל צי רכב יהיו אלו אשר יוודאו כי כל הרכבים אשר נמצאים ברשות ארגונכם ישמרו על רמת בטיחות ותקינות גבוהה. את שירותיו של איש מקצוע זה ניתן יהיה לקבל מידיה של חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ המקצועית. אנו נתאים בעבור כלל הצרכים שלכם את מנהל צי הרכב המקצועי והמנוסה ביותר בתחומו. בכך תוכלו גם אתם לשמור על ההנחיות הקבועות בחוק ועל בטיחותם של כלל הנהגים והרכבים שלכם.

    ניהול צי רכב מקצועי ומקיף

    חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ, מעמידה לרשותכם את שירותיו המקצועיים של מנהל צי רכב לחברה, אשר עבודתו תכלול בין היתר גם – ניהול הנהגים של החברה, ביצוע הדרכות להגברת הבטיחות, בקרת תקינות של כל הרכב ואף בקרה על הסכמי המסגרת. שירותי חברתנו מוענקים לכל ארגון או חברה בהתאמה אישית ומדויקת לכל צורך או בקשה. לקבלת פרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות מצדכם, השאירו פרטים באתר או  צרו קשר במספרי הטלפון 052-3362117 | 052-3010290.

    ניהול צי רכבים

    ניהול צי רכב הינו הכרחי לשם תפעול ובקרה יעילים של צי הרכב. על פי חוקי מדינת ישראל, כל עסק אשר בבעלותו ציר רכב המונה למעלה ממספר רכבים מסוים חייב להעסיק קצין בטיחות בתעבורה, הוא זה אשר יעסוק בניהול צי הרכבים שלכם. ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ ישמחו לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את שירותיו של קצין הרכב המקצועי ביותר בתחום, בין אם למשרה מלאה או חלקית לפי הצרכים של חברתכם.

    ניהול ציי רכב חברות

    ניהול צי רכב בכל חברה יכול להיחשב בתור אחת ההוצאות הגבוהות ביותר של בית העסק. אך העסקתו של קצין רכב מקצועי תוכלו למעשה לחסוך הן בזמן והן בכסף. איש מקצוע זה יתאם בעבור הרכבים שלכם את הטיפולים ואופן התחזוקה הנכונה ביותר, כך שכלל רכבי החברה יוכלו לשמש אתכם למשך זמן רב. זאת לצד העברת ההדרכות הדרושות על פי חוק על מנת לשמור על בטיחותם של כלל נהגי החברה. נהלו את צי הרכב שלכם בחכמה, פנו אל חברת ג'קובסון עוד היום!

    ניהול צי רכב על ידי קצין בטיחות בתעבורה

    על מנת שאדם יוכל לעסוק בתחום ניהול צי רכב, הרי שהוא למעשה חייב לשמש בתור קצין בטיחות בתעבורה. לשם קבלת הסמכתו הוא יהיה חייב לעמוד בתנאים הבאים:

    • מלאו לו 21 שנה והוא תושב ישראל.
    • בעל 12 שנות לימוד לפחות.
    • בעל רישיון נהיגה תקף לדרגה C1 לפחות.
    • בעל תעודת סוג 2 במכונאות רכב מטעם משרד התמ"ת.
    • עמידה בהצלחה במבחני התאמה אישיותית.
    • ללא הרשאות פליליות או תחבורתיות.
    • השתתפות בקורס והצלחה בכל המבחנים והמשימות, לרבות פרויקט גמר, כפי שנקבעו על ידי משרד התחבורה ומשרד התמ"ת.

    זכרו כי עבודתו של קצין הרכב הינה משמעותית ונועדה לשמור על תקינותם ובטיחותם של כלי הרכב והנהגים אשר מועסקים בחברתכם. אל תתפשרו על הרמה המקצועית של בעל מקצוע זה, הוא יהיה זה אשר יספק בעבורכם את החיסכון הכספי, השקט הנפשי ורמת הבטיחות הגבוהה ביותר לכם ולצוות הנהגים שלכם.

    מנהל צי רכב בכיר

    תפקידו של מנהל צי רכב הינו אחד התפקידים הסבוכים ביותר בענף הרכב. תפקיד זה דורש יכולות רבות לרבות אחריות, ניהול משא ומתן, יכולת הדרכה והסקת מסקנות, מולטיטסקינג וכמובן שירותיות כלפי החברה המעסיקה. חברת גי'קובסון – שירותי בטיחות  מספקת שירותי ניהול צי רכב ברמה המקצועית והשירותית הגבוהה ביותר . צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המדויק ביותר עבורכם.

    אחראי צי רכב

    חברת ג'יקובסון – שירותי בטיחות בע"מ מספקת שירותי קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית. אנו מקפידים לעמוד בדרישות המחמירות של משרד התחבורה ומעניקים  לכם מן הניסיון העשיר שלנו בתחום זה. אנו שמים דגש על התאמת השירותים השונים אותם אנו מציעים לצרכי בית העסק שלכם, כך שתוכלו לקבל בדיוק את השירות המתאים ביותר עבורכם.

    מנהל צי רכב – דרישות החוק

    החוק מחייב כל חברה אשר במצבת כלי הרכב שלה קיימים  מעל 40 כלי רכב פרטיים או ליסינג, להעסיק את שירותיו של קצין הבטיחות בתעבורה בתור מנהל צי רכב, כאשר גודל המשרה נקבע לפי סוג וכמות כלי הרכב. ישנה חשיבות רבה להעסקתו שלקצין הבטיחות בתעבורה, שהרי בנוסף לניהול צי הרכב, החלק הארי של תפקידו כולל שמירה על שלמותם ובטיחותם של הרכבים והנהגים אשר מועסקים בחברתכם.

    כל חברה צריכה מישהו שיסייע וייתן מענה לעובדים בשעת תקלה בכלי הרכב. מנהל צי הרכב יהיה זה שיבצע את העבודה החשובה הזו, בנוסף להיותו אחראי על פיקוח כלל הרכבים של החברה. הוא יוודא כי הרכבים עוברים את הטיפולים הדרושים להם תוך חתירה לעלות מינימלית, יארגן הדרכות והכשרות לכלל הנהגים ויסייע לכתוב את נספח הבטיחות והתפעול בחוזים מול חברות הליסינג. אנו מדריכים את עובדינו ומבצעים ביקורות על מנת לוודא כי תקבלו את השירות המקצועי הטוב ביותר איש מקצוע אשר מתמחה בתחום יכול לבצע את התפקיד הזה על הצד הטוב ביותר וכן לחסוך לחברה כסף רב.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      הגלריה שלנו
      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט