המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    שירותי קצין בטיחות בתעבורה

    שירותי קצין בטיחות בתעבורה מעוגנים על פי חוק ומבהירים כי תפקידו כולל הנהגה יזומה והפעלה של כלל נהלי הבטיחות להפעלה של כלי רכב ונהגים במקום העבודה בחברה. חשוב לזכור כי השירות אשר קצין הבטיחות מעניק לחברה שלכם הוא חלק בלתי נפרד במלחמה בתאונות הדרכים אשר מציפות את ארצנו.

    מה כוללים שירותי קצין בטיחות בתעבורה ?

    שירותי קצין בטיחות בתעבורה עונים על הצורך לנהל את הבטיחות מבחינת צי הרכב והנהגים שבחברה. על פי חוק נדרש כי יהיה בעל מקצוע אחראי אשר יוודא את תקינותם ואת בטיחותם של כלי הרכב,  בין אם מדובר על כלי רכב מליסינג או כלי רכב אשר נמצאים בבעלות החברה.

    שירותי קצין הבטיחות בתעבורה כוללים את השירותים הבאים:

    • ניהול ובקרה על צי כלי הרכב בחברה
    • פיקוח ובקרה על נהגים אשר נוהגים ברכבי החברה וכן, ניהול תיקי נהג ומתן הרשאות מתאימות.
    • פיקוח מקצועי על הסכמי המסגרת מול חברות הליסינג
    • טיפול בדוחות תעבורה (משטרת ישראל / עירייה)
    • מתן מענה מיידי לאירועים חריגים הדורשים מקת"ג.
    • תחקור תאונות של נהגים בחברה.
    • ביצוע פעולות מתקנות לאירועים חריגים.
    • פיקוח על בטיחות ותחזוקה של כלי הרכב בחברה.
    • ביצוע פעולות לקידום נושא הבטיחות בתעבורה בחברה.
    • ביצוע ריענונים והדרכות עפ"י הצורך
    • ועוד (עפ"י צורכי החברה)

    אין ספק כי עבודתו של קצין הבטיחות בתעבורה מגוונת מאוד ונוגעת בתחומים שונים. עבודתו מתחילה בהדרכות וריענונים  של הנהגים והניהול השוטף של צי הרכב תוך מתן דגש על הגברת הבטיחות ומניעת תאונות, ועד חיסכון כספי לחברה ע"י פיקוח על הסכמי המסגרת.

    שירותי קצין בטיחות בתעבורה

    בוחרים באנשי המקצוע הטובים ביותר

    על מנת לקבל את השירות המקצועי והיעיל ביותר,תוכלו לפנות אל חברת ג'יקובסון – שירותי בטיחות. החברה הוקמה על ידי קובי היימן, קצין בטיחות בתעבורה אשר עוסק בתחום ניהול צי הרכב והבטיחות בתעבורה כ-30 שנה וליז יעקובסון, מהנדסת תעשייה וניהול. חברתנו מעניקה מגוון רחב של שירותי בטיחות בתעבורה, זאת בהתאמה אישית של השירות לצרכים ולמאפיינים של כל לקוח.

    מידע נוסף בנושא

     תחומי האחריות של קצין בטיחות בתעבורה והשירותים אותם הוא מציע

    עבודתו של קצין בטיחות בתעבורה הינו חשוב מאין כמוהו, זאת לאור תרומתו הרבה בכל הקשור למניעת תאונות דרכים. במסגרת תפקיד זה, קצין הבטיחות בתעבורה מפקח על בטיחות כלי הרכב ועל תקינותם, כמו גם מעניק ייעוץ והדרכה אל מול הנהגים בחברה. על מנת שתוכלו גם אתם לקדם את נושא הבטיחות בתעבורה בחברה שלכם, יש לפנות אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה מובילה זו מתמחה במתן שירותי בטיחות בתעבורה – תוך התאמת השירות לצרכי הלקוח. זאת ועוד, תוך ליווי מקצועי ומוקפד ומתן בקרת איכות השירות.

    מעבר לכך, ובהתאם לתקנה שמספרה 586, יש ביכולתו של קצין הבטיחות בתעבורה לאסור על שימוש ברכב חברה – או במקרים אחרים להתנות את השימוש ברכב זה בביצוע תיקונים. כך או כך, על מנת להעסיק את המומחה המחזיק בידע, בניסיון ובהבנה המעמיקה ביותר, יש לפנות אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה זו מספקת, בין היתר, שירותי קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית. כמו כן, החברה מתמחה בניהול צי רכב מתקדם בחברות ובארגונים.

    אילו שירותים מעניק קצין בטיחות בתעבורה?

    לאורך השנים האחרונות, נושא תאונות הדרכים מקבל את מלוא תשומת הלב, כאשר מתבצעות פעולות רבות לצמצם אותן ככל האפשר. למעשה, ארגונים וחברות רבים מעסיקים קצין בטיחות בתעבורה – על מנת למנוע מלכתחילה את קיומן של תאונות על הכבישים, ולמזער כל נזק בחיי אדם וברכוש. כאשר אנו מדברים על תפקידו של קצין הבטיחות בתעבורה, הכוונה היא לאחד התפקידים המשמעותיים כיום. בהתאם לתקנה שמספרה 585 א', על מומחה זה לפקח על צוות הנהגים העובדים לארגון מסוים – או אלו הנוהגים ברכביו. פיקוח זה בא לוודא כי הם ממלאים אחר דיני התעבורה, וכי הם כשירים בהיבט הפיזי לפעול כהלכה. כמו כן, על קצין הבטיחות בתעבורה להדריך את הנהגים הללו בכל הנוגע לאופי הנהיגה, הטעינה של משא ופריקתו, כמו גם אופן הטיפול ברכב ועוד. בנוסף, על מומחה זה לוודא שהוראות הבטיחות מתקיימות כסדרן, וכי הנהגים עוברים את ההכשרות הדרושות.

    שירותים של קציני בטיחות בתעבורה

    חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ, מספקת שירותי קצין בטיחות בתעבורה בעבור כל ארגון אשר זקוק לשירות זה. שירותים אלו מעוגנים בחוק וקובעים כי תפקידו של איש מקצוע זה כולל את ניהול הבטיחות מבחינת צי הרכבים והנהגים של החברה שלכם. חברתנו תעמיד לשירותכם את בעל המקצוע האחראי והמנוסה אשר יוודא את בטיחותם ותקינותם של כל כלי הרכב של חברתכם, בין אם נמצאים בבעלות שלכם ובין אם מדובר בכלי רכב מליסינג. חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ, מתאימה את שירותיה המקצועיים בעבור צרכיו האינדיבידואליים של כל לקוח ולקוח. כך שבין אם אתם זקוקים לשירותיו של קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית, ניהול צי רכב, העברת הדרכות המתאימות לצרכים שלכם או הפקת אירועי בטיחות בתעבורה לצד הכנה לביקורות ISO9301, הנכם מוזמנים לפנות אל חברתנו כבר היום וליהנות מן המענה האיכותי בתחום.

    איך מתחלקים שירותי קצין בטיחות בתעבורה?

    את שירותי קצין בטיחות בתעבורה ניתן יהיה לחלק למספר תחומים עיקריים:

    • הגברת רמת הבטיחות בתעבורה בארגון שלכם
    • וידוא של תקינות כלי הרכב בכל עת
    • העברת הדרכות בטיחות בקרב כל הנהגים והנוהגים של ארגונכם

    בתוך שלושת התחומים הללו נכללים שירותים מגוונים אשר כוללים פיקוח, חקר תאונות, הסקת מסקנות וביצוע רענונים לצד הדרכות על פי הצורך העכשווי. חשוב יהיה לציין כי על מנת להבטיח את העובדה כי אתם אכן נעזרים בשירותיו של איש המקצוע הנכון והמוסמך לעבודתו. מומלץ יהיה לוודא כי הוא יהיה בעל תעודת מכונאי 1+2, יעבור הכשרה מקפידה הכוללת גם קורסים בנושאי מערכות הרכב השונות, שמאות רכב וביטוח, הנדסת תנועה, דיני תעבורה, חקירות תאונות דרכים, בטיחות ואף ארגון ומשאבי אנוש. אין ספק כי קצין הבטיחות בתעבורה אשר יהיה מוכשר בכל התחומים האלו, יהיה איש המקצוע אשר יוכל להגביר את רמת הבטיחות של כל כלי הרכב והנהגים של חברתכם.

    פונים אך ורק אל בעלי המקצוע המנוסים

    קצין בטיחות בתעבורה יהיה בעל המקצוע אשר אחראי על בטיחותם ותקינותם של כלי הרכב של המעסיק כמו גם על הדרכה של הנהגים אשר מועסקים באותו המקום. בשורה התחתונה, כל בית עסק אשר כולל מערך רכבים מסוים, יהיה זקוק לשירותיה של חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ. חברתנו יכולה להעניק לכם את שירותיו של קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית על פי הצורך שלכם ומספר הרכבים והנהגים אשר אתם מעסיקים. על מנת לאתר את קצין הבטיחות בתעבורה שיתאים בצורה הטובה ביותר לאופי העסק והצרכים שלו, תוכלו לפנות אל חברת ג'קובסון. כאן תוכלו למצוא את המענה המדויק לכל צרכי הבטיחות שלכם. החברה עוסקת במתן של שירותי בטיחות בתעבורה, תוך התאמת השירות למאפייניו ולצרכיו המדויקים של הלקוח, כל זאת בליווי מקצועי צמוד של קובי היימן, מייסד החברה יחד עם ליז יעקובסון. חברתנו מקפידה על בקרה איכות השירות, זאת על מנת שנוכל לספק בעבורכם את השירות היעיל והאיכותי ביותר בארץ.

    חשיבות תפקידו של קצין בטיחות בתעבורה

    בתי עסק רבים עלולים לחשוב כי נוכחותו של קצין בטיחות בתעבורה בחברתם נועד אך ורק כלי לענות על דרישות החוק. אך האמת היא כי תפקידו של קצין הבטיחות הינה משמעותית ויכולה לסייע לכם למנוע תאונות דרכים ואת הפגיעה הכלכלית בחברה בעקבות תאונות אלה. קצין הבטיחות למעשה מוגדר כחלק מן המאבק שבתאונות הדרכים ועל כן חיוני בכל עסק או מפעל אשר מחזיק במספר כלי רכב מסוג ובהיקף המפורט בחוק על פי תקנות התעבורה.

    תפקידו של איש בטיחות זה כולל אחריות על תחומים חשובים ביותר הכוללים אחריות על גלל תחום הבטיחות אשר נוגע לכלי הרכב. זאת לרבות ווידוא כי הרכבים נמצאים במצב תקין ובר שימוש, השגחה על הובלת חומרים מסוכנים או מובילי משנה של החברה ומתן הדרכות וריענונים דרושים על מנת לוודא כי כלל הנהגים מכירים ומיומנים בכל נהלי הבטיחות המחמירים ביותר ויוכלו להתמודד גם עם מצבי חירום במידה והם יתרחשו.

    שירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ

    שירותי קצין בטיחות בתעבורה מעוגנים על פי חוק ומבהירים כי תפקידו כולל הנהגה יזומה והפעלה של כלל סדרי ונהלי הבטיחות להפעלה של כלי רכב ונהגים במקום העבודה בחברה. חשוב לזכור כי השירות אשר איש הבטיחות מעניק לחברה שלכם הוא חלק בלתי נפרד במלחמה בתאונות הדרכים אשר מציפות את ארצנו. על מנת לבחור בקצין בטיחות התעבורה האמין והמקצועי ביותר בתחום, תוכלו לפנות אל חברת ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ. החברה הוקמה על ידי קובי היימן, קצין בטיחות בתעבורה אשר עוסק בתחום ניהול צי הרכב והבטיחות בתעבורה כ-30 שנה וליז יעקובסון, מהנדסת תעשייה וניהול. חברתנו מעניקה מגוון רחב של שירותי בטיחות בתעבורה, זאת בהתאמה אישית של השירות לצרכים ולמאפיינים של כל לקוח.

    מה כוללים השירותים של קצין בטיחות בתעבורה ?

    על פי החוק, התקנות והנהלים שבנושא, שירותי קצין בטיחות בתעבורה כוללים את הצורך לוודא את הבטיחות המרבית של כל כלי הרכב שבחברה. בין אם מדובר על כלי רכב מליסינג או כלי רכב אשר נמצאים בבעלות החברה, הרי שישנו הכרח על פי חוק כי יהיה בעל מקצוע אחראי אשר יוודא את תקינותם ואת העובדה כי הם שמישים וניתן לעשות בהם שימוש בצורה בטוחה. שירותיו של קצין בטיחות בתעבורה כוללים תחומים נוספים, ביניהם גם:

    • טיפול ובקרה בנוגע לרישיונות כלי הרכב, לרבות עבודה ותיאום מול משרד הרישוי.
    • טיפול בביטוחי הרכבים של החברה וברכבים צד ג' אשר נפגעו על ידי רכבי החברה.
    • מתן הדרכות לכלל הנהגים בחברה.
    • מעקב אחר תאונות, תחקור של נסיבותן והסקת מסקנות אשר יכולות לסייע במניעתן בעתיד.
    • ביצוע פעולות אשר נועדו למנוע תאונות דרכים.
    • טיפול בדוחות תעבורה על פי חוקי התעבורה.

    אין ספק כי עבודתו של קצין הבטיחות בתעבורה מגוונת מאוד ונוגעת במקרים שונים. עבודתו מתפרשת עוד משלבי ההדרכה של הנהגים והטיפול הרכבים ועד לחקר נסיבות תאונה או עבירות התנועה ומציאת הטיפול המתאים בנושא.

    היתרונות בקבלת שירותים ע"י קצין בטיחות

    בשעה שאתם בוחרים להעסיק קצין בטיחות בתעבורה עצמאי, הרי שאתם בוחרים באדם אשר יצליח לשמור על הבטיחות שלכם, של כלי הרכב שלכם ושל העובדים המועסקים בחברתכם בצורה היעילה ביותר.

    • קצין הבטיחות בתעבורה עוסק אך ורק בתחום הבטיחות בתעבורה בחברתכם. אין דעתו תהיה מוסחת עקב נושאים אחרים, שכן הוא מועסק רק לצורך מילוי תפקיד זה.
    • הוא יוכל להעניק לכם את חוות דעתו הלא משוחדת. כך תוכלו לגלות ליקויים שונים שיש צורך לתקן על מנת לשמור על הבטיחות, למנוע תאונות דרכים לא רצויות ולחסוך בהוצאות כלכליות מיותרות.
    • חלק בלתי נפרד מעבודתו של קצין בטיחות בתעבורה עצמאי הוא בקרת השירות אשר הוא מעניק לחברתכם. חלק בלתי נפרד מעבודתה של חברת ג'קובסון כולל ביצור ביקורת ובקרה על עבודתם של קציני הבטיחות. כך יהיה ניתן לוודא כי בית העסק שלכם מקבל את השירות המקצועי, האיכותי והאדיב ביותר.

    שירותים עצמאיים של קצין בטיחות בתעבורה

    חברת ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ מעניקים לכם את ההזדמנות לקבל את שירותיו המקצועיים של קצין בטיחות בתעבורה עצמאי. החל משנת 2001 החוק התחיל לאפשר לקציני בטיחות בתעבורה לפתוח בדרך עצמאית ולהעניק את שירותיהם לחברות ובתי עסק שונים לא דרך העסקה ישירה בחברה, אלא כעובד חיצוני מחברה אחרת אשר מספק שירותי בטיחות במשרה מלאה או חלקית, על פי צורך ודרישה.

    חשוב לזכור כי החוק מחייב בתי עסק מסוימים להעסיק את שירותיו של קצין הבטיחות בתעבורה. זאת מתוך המאמץ להמשיך ולהיאבק בתאונות הדרכים בכל דרך אפשרית. משרד ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ יעניק את שירותי הבטיחות המתקדמים ביותר בתחום. זאת לרבות בדיקה של הרכבים אשר עומדים לרשותכם והעברת הדרכות בטיחות לנהגים, ביצוע תחקירי בטיחות בעקבות תאונות והסקת מסקנות לעתיד בכדי למנוע את התרחשותן בשנית. צרו קשר עוד היום בכדי לקבל מידע נוסף אודות השירותים הנוספים אשר נוכל להעמיד לרשותכם.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט