המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    ‏הדרך לייצר את סביבת העבודה הבטוחה עוברת בבחירת אנשי מקצוע

    הניהול של סביבת העבודה בטיחותית הוא עניין של החלטות נכונות שאתם רוצים לקחת. בוודאי כאשר יש לכם אתגרים בתחום הרכב, אז אתם רוצים לשתף פעולה עם חברות מקצועיות שמספקות לכם שירותי הדרכה וניהול נכון של כלי ‏הרכב בחברה שלכם, על בסיס שנים רבות של ניסיון. אנחנו, אנשי הצוות של חברת ג׳ייקובסון, יכולים ללמוד את הצרכים שלכם ולייצר פתרונות מושלמים, בשביל לשמור על חייהם של כל אנשי הצוות בחברה.

    ‏הצוות שדואג לבטיחות של נהגי החברה

    ‏חברת משלוחים, חברת הפצה או חברות עם סוכני שטח, זה לא משנה איזה סוג של פעילות החברה שלכם עושה, כאשר יש לכם נהגים רבים שמסתובבים על הכביש בכל יום. הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור הוא שאתם חייבים לעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם קציני בטיחות בתעבורה על מנת לתת לצוות שלכם את כל הכלים להתמודד עם האתגרים של נהיגה בכביש על הצד הטוב ביותר. ‏בעיקרון, איש צוות אחד שמרכז את הפעילות בנושא יכול להיות האדם אשר עוזר לכם לנהל את הסיטואציה בצורה אחראית, בוודאי אם יש לו ניסיון קודם בתחום וידע מספק.

    ‏עבודה על פי כל דרישות החוק בישראל

    ‏בחברות שבהן הפעילות היא אינטנסיבית במיוחד, יתכן מאד שאתם גם מחויבים על פי חוק לפעול בצורה מסוימת כדי לשמור ‏אל חייהם של אנשי הצוות שלכם ועל המיומנות שלהם בשטח. בעיקרון, ‏שירותי קצין בטיחות בתעבורה חוק ‏נועדו על מנת למצוא את הדרך הטובה ביותר לתת פתרונות לחברות גדולות שצריכות להסביר לצוות שלהם איך לעבוד בסיטואציות מסוימות, לכן, אתם רוצים לשמור על החוק ובמקביל גם להסביר לעובדים שלכם מהי הציפייה במקום העבודה.

    ‏אנשי הצוות המקצועי של חברת ג׳ייקובסון, יודעים איך לתת לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לקבל על מנת להבטיח סטנדרט ‏בטיחות גבוה כאשר יש לכם כמות גדולה של כלי רכב במקום העבודה שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות ניתן לפנות לטלפון מספר 052-3010290.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט