המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    ‏למה צריך לבחור לעבוד עם קצין בטיחות בתעבורה?

    ‏בשנים האחרונות היו כלי רכב בחברה שלכם, עכשיו אתם חייבים לבצע שינוי באופן שבו הארגון שלכם מתנהג ואתם נדרשים לעבוד בשיתוף פעולה עם קצין בטיחות מקצועי. יש המון יתרונות וגם סיבות אמיתיות שבגלל עין חשוב לכם לבחור קצין בטיחות מתאים למשימה, ‏מה שאומר שאתם חייבים לפעול מהר ובאחריות. במדריך הקרוב אנשי הצוות המקצועיים של חברת ג׳ייקובסון ‏עזבו את כל המידע שאתם צריכים לקבל בשביל להבין למה חשוב וצריך לעבוד עם קצין בטיחות בתעבורה?

    עמידה בתנאי החוק – היא לא שאלה

    ‏בישראל, המחוקק מגדיר את העבודה עם קצין בטיחות בתעבורה חוק,  ‏בצורה מאוד ברורה. גם בגלל שמדובר על תהליך הסקת מסקנות מתוך מגוון רחב של אירועים שהתרחשו בשנים האחרונות, אבל גם בגלל שצריך לייצר סדר בעיקר כאשר מדובר על חברות גדולות מאוד. ולכן, ברגע שבו החברה שלכם עומדת בתנאי הסף הדרושים על פי החוק, אתם מחויבים לבצע שינויים באופן שבו אתם מנהלים את המכוניות בחברה שלכם ואתם צריכים לקבל את העזרה של איש מקצוע מומחה בתחום. ‏במיוחד עם החברה שלכם שולחת נהגים באופן קבוע לכביש, אז האינטרס שלכם ולשמור עליהם ואתם רוצים לשתף פעולה עם החוק בצורה הכי טובה שיש.

    ‏ההתאמה של הפתרון לפי הגודל של החברה שלכם

    ‏על מנת לענות על השאלה מתי צריך קצין רכב בחברה באופן רשמי, צריך להסתכל על הדרישות של החוק בישראל. ‏זאת, יש המון חברות שבוחרות באופן יזום לדרוש את השירותים של קצין רכב מקצועי, שכן הן מבינות עד כמה חשוב להם לשמור על כל אנשי הצוות בריאים ושלמים. אתם צריכים להתאים את השירותים לגודל של החברה שלכם וצריך להבין ביחד עם אנשי המקצוע איך לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר לכם.

    ‏אנשי הצוות של חברת ג׳ייקובסון יודעים איך להסביר לכם מה הן הדרישות של המחוקק בישראל ואיך אתם יכולים לעמוד בהם בשביל לשמור על הבטיחות של הצוות שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון 052-3010290.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט