המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    ההחלטות ‏שהופכות את סביבת העבודה לבטוחה

    בין שמדובר על חברת הייטק או על מפעל ייצור גדול, השימוש בכלי רכב הוא חלק חשוב בכל תהליך העבודה של בית עסק מודרני. ולכן, ברגע שיש כלי רכב צריך לייצר גם סטנדרט בטיחות ‏והרגלי עבודה ‏אשר מייצרים סביבה בטיחותית לכל אנשי המקצוע. זוהי בדיוק המומחיות של אנשי הצוות של חברת Jakobsen, אשר יכולים לעזור לכם לייצר את תנאי העבודה הנכונים לצרכים של הצוות שלכם, כאשר יש לכם ‏כמות גדולה יחסית של רכבים בחברה.

    ‏טיפול נכון ברכבים של צוות הניהול

    ‏ ‏המכוניות של צוות הניהול בחברת הייטק שלכם אין מכוניות חברה שאתם נותנים להם לטובת שימוש יומיומי. כלומר, במידה בלתי מבוטלת יש לכם אחריות על הטיפול הנכון ברכבים, ואתם רוצים לעשות מאמצים על מנת לייצר סטנדרט גבוה של טיפול. כן, נכנס לתמונה מנהל צי רכב, אשר ‏יכול לעזור לכם ‏ולקחת את האחריות על שגרת הטיפולים שאתם צריכים לייצר בשביל ‏כל אחד מכלי הרכב. הניסיון המקצועי של המנהל מאפשר לכם להרגיש בנוח לשאול את כל השאלות, וגם להתמודד עם אירועים לא צפויים כמו תאונות דרכים, על הצד הטוב ביותר.

    ‏אחריות על השטח התפעולי באתר הייצור

    ‏בחברות וארגונים שבהם יש פעילות בתוך מתחם העבודה, החשיבות של ניהול נכון של השטח התפעולי היא עצומה. מנהל שטח תפעולי ‏הוא האדם אשר יכול להסתכל על כל כלי הרכב שנמצאים באזור ולייצר את הסדרי התנועה הדרושים לצרכים שלכם, מתוך מחשבה על הבטיחות אבל גם על ניצול נכון ‏של לוח הזמנים ושל תהליך הייצור בשביל לעמוד בקצב העבודה הדרוש ולמנוע תאונות מסכנות חיים.

    ‏שהצוות המקצועי אם של חברת ג׳ייקובסון יודעים לתת לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לקבל על מנת לנהל את השימוש בכלי הרכב בחברה שלכם. לא משנה איזה סוג של פתרון אתם צריכים לקבל, ‏אנחנו ‏מצליחים לבנות את התפקיד בצורה מושלמת ועוזרים לכם לשמור על ‏כל אנשי הצוות שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 052-3010290.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט