המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    ‏ניהול החברה שלכם מבוסס על שירותים של אנשי מקצוע

    כאשר אתם בונים את החברה שלכם אתם מבינים ‏שיש לכם יכולת מאוד מוגבלת לנהל בעצמכם את כל המשימות שיש בתוך החברה. ולכן, ברור לכם שאתם צריכים לקבל את העזרה של נותני שירותים חיצוניים אשר יכולים לאפשר לכם ‏להתרכז במשימות החשובות מבחינתכם, בזמן שהם שומרים על ‏ההתנהלות המקצועית בתוך החברה שלכם. ‏אנחנו, צוות חברת Jacobson יכולים לאפשר לכם לקבל את כל הפתרונות ‏לניהול מקצועי של החברה שלכם, תחת קורת גג אחת ובצורה הכי אחראית שיש.

    ‏טיפול בכל נושא הבטיחות בחברה

    ‏האחריות ‏שאתם יכולים להרשות לעצמכם לקחת בחברה שלכם היא כמובן מוגבלת. יחד עם זאת, במקרים רבים ברור לכם שאתם חייבים לעבוד עם קצין בטיחות כדי שהוא יצליח לתת לכם את השקט הנפשי ‏שאתם צריכים לקבל ככל שיש לכם יותר ויותר אנשי צוות בחברה שלכם. קצין הבטיחות מגדיר מה הן הדרישות שלכם ועוקב אחרי הפעילות של כל אנשי הצוות כך שאתם יודעים למי לפנות במקרה הצורך.

    ‏אחריות על אחזקת הרכבים של הצוות

    ‏ ‏ככל שהחברה שלכם הולכת וגדלה, ויש לכם יותר ויותר כלי רכב שמסתובבים מדי יום על הכביש, המשימה של ניהול צי רכב הופכת להיות מורכבת יותר ואתם ‏חייבים לעשות מאמצים על מנת לדאוג לנהל את המשימה בצורה מסודרת. כלומר, לא רק בטיפול באירועים כמו תאונות דרכים, אלא גם במחשבה על תחזוקת כלי הרכב בצורה שוטפת ואל יצירה של הדרכות בטיחות לאנשי הצוות ‏שעולים על הרכבים באופן קבוע. ‏לכן, הרעיון לעבור לעבודה משותפת עם חברה שזהו תחום ההתמחות שלה, ‏יכול להיות הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלכם בעת הזו.

    ‏אנשי הצוות המקצועי אם של חברת ג׳ייקובסון מאפשרים לכם לקבל את כל הפתרונות לניהול של כלי רכב בצורה בטוחה במקום העבודה שלכם. ‏והכל, מתוך מחשבה על המבנה של החברה שלכם ועל הצרכים המיוחדים שיש לכם לאורך הדרך. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 052-3010290 ‏ואנו נעזור לכם ‏לקחת את ההחלטות הבטוחות.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט