המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    תפקידיו של קצין בטיחות בתעבורה

    תפקידו של קצין בטיחות בתעבורה הינו משמעותי ביותר, שכן הוא תורם רבות למלחמה בתאונות הדרכים. שירותיו של קצין הבטיחות בתעבורה כוללים, בין היתר, ניהול ציי כלי הרכב של הארגון, בבעלות או בליסינג ובקרה עליו, פיקוח על הסכמי המסגרת מול חברת הליסינג כמו גם קידום נושא בטיחות בתעבורה בארגון. מחפשים אחר קצין בטיחות בתעבורה עבור החברה שלכם? מעוניינים להנחיל נהלי בטיחות בקרב העובדים שלכם? אתם מוזמנים לפנות אל חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ. חברה זו, אותה מנהלים קובי היימן וליז יעקובסון, מתמחה בשירותי קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית ושירות ניהול ציי רכב מתקדם עבור מגוון חברות. בשל הניסיון הרב, חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ מחזיקה במוניטין גבוה בתחום עיסוק זה וכמובן – מעניקה יחס אישי לקהל לקוחותיה.

    דגשים שונים

    כאמור, קצין בטיחות בתעבורה נושא בתפקיד יוצא דופן בחשיבותו. שכן, משימתו העיקרית הינה להגביר את רמת הבטיחות ולוודא תקינות של כלי הרכב וכן, להדריך את הנהגים ונוהגים בהם. כל זאת על מנת למנוע תאונות ולהגביר את הבטיחות בדרכים. על מנת לעמוד במשימתו, הוא חייב להיות מומחה בעל הבנה מעמיקה בכלי רכב ובבטיחות. לכן קצין הבטיחות בתעבורה הינו בעל תעודת מכונאי 1+2. בנוסף, קצין הבטיחות בתעבורה עובר הכשרה מקיפה אשר כוללת בין היתר קורסים בנושאי מערכות הרכב השונות, שמאות רכב וביטוח, חקירת תאונות דרכים, הנדסת תנועה, דיני תעבורה, בטיחות, ארגון ומשאבי אנוש ועוד.

    קצין בטיחות בתעבורה במיקור חוץ – להתאים את השירות לצרכי הלקוח

    כאמור, אחד התפקידים החשובים ביותר זהו תפקידו של קצין הבטיחות בתעבורה. וזאת משום שהוא גורם מקצועי המוסמך בניהול ציי רכב בכל ארגון וחברה, לפקח על שטחים תפעוליים כמו גם להעביר הדרכות בטיחות וריענונים בתחום התעבורה עבור עובדי החברה. מעוניינים לקבל שירותים אלו? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ. צוות עובדיה של חברה זו יידע לאפיין את אופי והיקף השירות לצרכיכם, כך שתוכלו לקבל את השירות המתאים ביותר עבורכם. לקביעת פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט