המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    כלי רכב דורשים טיפול של חברה מקצועית

    ‏אמנם על הכביש, כלי הרכב ‏הפרטיים לא חייבים לקבל פיקוח מקצועי. אבל כאשר מדובר על כלי רכב של חברה גדולה ואתם נותנים לאנשי הצוות שלכם לעשות שימוש במכוניות לטובת צרכי החברה, יש לכם ‏מידה מסוימת של האחריות ואתם חייבים לפעול על בסיס סטנדרטים גבוהים של תחזוקה ובטיחות. בדיוק מהסיבה הזו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת ג׳ייקובסון יכולים לתת לכם שירותים שונים אשר יאפשרו לכם לשמור על הבית איכות בחברה ולייצר נהיגה בסטנדרט גבוה.

    לקיחת האחריות על הרכבים בחברה

    ‏ברגע שבו אתם מבינים שאתם חייבים לעשות שימוש בכלי הרכב של החברה, ברור לכם שאתם צריכים לייצר תהליך עבודה מסודר סביב כלי הרכב. בין שמדובר על רכבים לצוות המנהלים או על מכוניות ‏שנמצאות בשטח התפעולי ‏של המפעל שלכם, אז ברור לכם שהתפקיד של קצין רכב בתעבורה הוא תפקיד מרכזי שאתם חייבים לייצר. הקצין אחראי על ‏כל מה שקשור בטיפול של כלי הרכב אבל גם ביצירה של הדרכות מקצועיות לצוות שלכם כדי לייצר החידות ולשמור על הצוות. ואתם רוצים לבחור את איש מקצוע שיכול לתת לכם את הפתרונות הטובים ביותר מהניסיון שלו.

    ניהול שגרת העבודה בסביבת כלי רכב

    ‏בסביבת עבודה שבה יש כלי רכב מסוגים שונים, למשל ברמפה של ‏פס-ייצור, צריך איש מקצוע אחד שנמצא כל הזמן בשליטה על התנועה של הרכבים, והוא בפועל מפקח רכב תפעולי מומחה. ‏המפקח, יודע איך לנהל את ‏כניסה ויציאה מתוך מתחם העבודה בצורה אחראית, והוא יכול לעזור לכם לשמור על כל אנשי הצוות של החברה בטוחים, גם בתקופות הכי עמוסות של לוח השנה.

    ‏כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לתת לצוות שלכם את הסביבה הבטוחה ביותר לעבודה הוא לפנות לצוות המקצועי של חברת ג׳ייקובסון על מנת ליצור שיתוף פעולה ולבחור פתרונות שמתאימים להרגלי העבודה שלכם. אנחנו ‏ניקח את האחריות ‏ונאפשר לצוות שלכם לחזור הביתה בשלום. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 052-3010290.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט