המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    שטח תפעולי

    פיקוח וייעוץ בשטח תפעולי

    אזור שטח תפעולי זהו שטח שבו מופעל רכב תפעולי ואשר בכניסה אליו וביציאה ממנו הוצב, באישורה של רשות התמרור המקומית, תמרור 439. מטרת הגדרת השטח כתפעולי הינה לטובת הגדלת יעילות העבודה.

    מפקח שטח תפעולי

    בשטח זה פועלים רכבים תפעולים והם פטורים מחובת רישום ורישוי על פי הפקודה ולכן על פי התקנות בנוסף לסמכויותיו כקצין בטיחות בתעבורה למפקח השטח התפעולי מתווספות סמכויות נוספות כגון:

    • קביעת הסדרי התנועה ומפת התמרור בשטח התפעולי בכפוף לאישור ועדת התמרור המקומית.
    • קביעת מהירות הנסיעה המרבית של הרכב התפעולי בהתאם לתנאי השטח, עומס התנועה והולכי הרגל.
    • הגדרת ייעודו של כלי הרכב וקביעת כושר העמסתו.
    • קביעת מספר הנוסעים ברכב התפעולי.
    • קביעת אמצעי הבטיחות שיש להתקין ברכב התפעולי.

    עבודתו של מפקח השטח התפעולי הינה חשובה ומשמעותית לעבודה השוטפת. מפקח שטח תפעולי מקצועי ינהל את השטח כך שרמת הבטיחות בתעבורה הן לכלי הרכב והן לנהגים ומשתמשי הדרך תהיה הגבוהה ביותר וכן, מערך העבודה השוטף ימשיך לתפקד בצורה יעילה ומיטבית.

    שטח תפעולי

    ג'יקובסון שירותי בטיחות תספק בעבורכם את שירותיו של קצין בטיחות בתעבורה אשר יפקח על השטח התפעולי. אנו מקפידים לעמוד בדרישות המחמירות של משרד התחבורה ומעניקים לכם מן הניסיון העשיר שלנו בתחום זה. על מנת לקבל מידע נוסף אודות מגוון השירותים אשר חברתנו יכולה לספק בעבורכם, אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.

    מידע נוסף בנושא

    מנהל שטח תפעולי

    חלק מעבודתו של קצין בטיחות בתעבורה אותו ארגונכם מעסיק כוללת את תפקידיו של מפקח שטח תפעולי. הוא זה שיהיה אחראי על פעילותם ונוכחותם של רכבים תפעוליים בשטח תפעולי אשר בכניסה אליו וביציאה ממנו הוצב, באישורה של רשות התמרור המקומית, תמרור 439. את שירותיו של איש מקצוע זה ניתן יהיה לקבל מדיה של חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ המנוסה והמיומנת.

    מהו אזור שטח תפעולי ומי אחראי עליו?

    כפי שצוין מעלה, אזור שטח תפעולי הינו שטח בו מופעל רכב תפעולי והגדרה זו הינה לטובת הגברת יעילות העבודה של בית העסק או הארגון שלכם. בשטח זה פועלים רכבים תפעוליים אשר פטורים מחובת רישום ורישוי על פי פקודות התעבורה. על רכבים אלו והשטח התפעולי בו יפעלו, יהיה ממונה קצין הבטיחות בתעבורה.

    איש מקצוע זה יצרף לחובותיו המקצועיות גם את תפקידיו של מפקח השטח התפעולי. בכך למעשה יהיה זה שיקבע את הנהלים והתקנות לסוג, מספר, ייעודם ופעילותם של כלי הרכב התפעוליים בשטח המוגדר. עבודתו תיקבע מתוך מחשבה ושמירה על רמת הבטיחות בתעבורה הגבוהה ביותר בעבור כל משתמשי הדרך, החל מהרכבים השונים ועד לנהגים והולכי הרגל שהזדמנו למקום.

    מגוון רחב של שירותים מקצועיים

    שירותיה של חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ, מעניקים לכל ארגון או חברה את יכולת השמירה על בטיחות מירבית בתעבורה בכל שטח ודרך. מעבר לכך, אנו מעניקים ללקוחותינו גם את השירותים הבאים:

    • שירותי קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית.
    • ניהול צי רכב מתקדם בחברות וארגונים.
    • הדרכות ורענונים בנושאים שונים בתחום הבטיחות בתעבורה.
    • פיקוח וייעוץ בשטח תפעולי.
    • הפקות אירועי בטיחות בתעבורה לחברות וארגונים.
    • הכנה לביקורות ISO9301.

    הבטיחו את עמידת הארגון שלכם בדרישות המחמירות ביותר של משרד התחבורה וצרו קשר עם חברתנו כבר היום. אנו נתאים בעבורכם את קצין הבטיחות בתעבורה המקצועי והמנוסה ביותר. לפרטים נוספים השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספרי הטלפון 052-3362117 | 052-3010290.

    מה היא משמעותו של שטח תפעולי ומי מפקח עליו ?

    מטרתו של שטח תפעולי הוא לאפשר תפקוד יעיל באופן שוטף לכלי רכב תפעוליים באזור מסוים ללא מגבלות שונות המוטלות על רכבים אחרים. הכרזה על שטח מסוים כאזור תפעולי מביאה לכך כי הסדרי התנועה באזור המוגדר הזה ישתנו. על כן ישנה חשיבות רבה לבדיקה של הנסיבות הדורשות את המרתו של השטח לתפעולי.

    במידה והבקשה מאושרת, הרי שישנו צורך מתמיד בפיקוח על השטח. זאת על מנת לוודא כי הרכבים הפועלים בשטח המוגדר לא מציבים זה את זה בסכנה ויכולים לבצע את תפקידם על הצד הטוב ביותר בהתאמה מלאה לכל נהלי הבטיחות.

    חברה אשר עוסקת במתן שירותי בטיחות בתעבורה תוכל להעניק לכם שירותי פיקוח וייעוץ בשטח התפעולי. במסגרת התפקיד תתבצע הגדרת השטח ובנייתו על ידי שילוב של תמרורים וסימוני דרכים מתאימים והכשת התכנית לאישור במשרד התחבורה. בין השירותים הנוספים שתוכלו לקבל ניתן למצוא גם ייעוץ, ליווי ופיקוח של הטמעת הרגלי הבטיחות בתעבורה בשטח הנקוב ומחוצה לו ועוד…

    אזור שטח תפעולי

    אזור שטח תפעולי הוא אזור בו מופעל רכב תפעולי ואשר בכניסה אליו וביציאה ממנו הוצב תמרור מתאים. הכרזה והגדרה של אזור מסוים כאזור שטח תפעולי יכולה להתבצע על ידי קצין הבטיחות ברשות המקומית או המועצה האזורית או מהנדס הבטיחות של הרשות. על מנת לפקח על שטח זה ולייעץ למען הסדרי תנועה יעילים יותר בו, אתם ככל הנראה תזדקקו לשירותיה המקצועיים של חברת ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברתנו תשמח להעניק לכם את הליווי הצמוד המקצועי ביותר בתחום.

    שירותי בטיחות בתעבורה בכל תחום

    בכדי לקבל את שירותיו של איש בטיחות מקצועי, יהיה עליכם לפנות אל חברת ג'קובסון – שירותי בטיחות בתעבורה. חברתנו תספק בעבורכם את שירותיו של קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית. אנו מקפידים לעמוד בדרישות המחמירות של משרד התחבורה ומעניקים  לכם מן הניסיון העשיר שלנו בתחום זה. על מנת לקבל מידע נוסף אודות מגוון השירותים אשר חברתנו יכולה לספק בעבורכם, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט