המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    קצין בטיחות בתעבורה

    תפקידו של קצין הבטיחות בתעבורה הינו משמעותי וחשוב ולכן הינו מעוגן בתקנות התעבורה. לפי תקנה 585 חלק י' ישנם קריטריונים מסוימים בהתאם לכמות כלי הרכב ולאופיים כאשר במידה והנכם עומדים בקריטריונים אלה, יהיה עליכם להעסיק קצין בטיחות בתעבורה; מומחה אשר יסייע לכם לשמור על בטיחותם של הרכבים ועל אלו הנוהגים בהם. כמו כן, קצין בטיחות בתעבורה יפקח על תחזוקת כלי הרכב ואף יקיים פעולות  הדרכה והסברה בכל הנוגע לאחזקה התקינה של כלי הרכב. אנו, בחברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ, נשמח לעמוד לרשותכם ולהתאים לכם את קצין הבטיחות בתעבורה אשר יענה על הצרכים השונים שלכם. וזאת, תוך חיסכון כלכלי משמעותי ומתן יחס אישי, אדיב ומקצועי.

    קצין בטיחות בתעבורה חוק

    לפי החוק ישנה אחריות רבה על מנכ"ל חברה/ארגון/מוסד/מפעל ומנהליה ועליהם למלא את כל הנהלים, ההוראות והתקנות למען מניעת תאונות והגברת הבטיחות, לשם כך הרשות הכשירה קציני הבטיחות בתעבורה ואף הגדירה את תפקידם בתקנה 585 חלק י':

    1. ניהול תיקי רכב ונהג על פי הפרטים שהורתה הרשות.
    2. פיקוח על הנהגים ונוהגים המועסקים בחברה שימלאו אחר הוראות פקודת התעבורה וכן, ווידוא התאמה בין מצבם הרפואי לדרישות דיני התעבורה.
    3. פיקוח על תקינות כלי הרכב בבעלות החברה או בליסינג.
    4. פיקוח על בטיחותם של כלי הרכב ומשתמשי הדרך בתחום המפעל.
    5. הנהגת סדרי בטיחות בכל הנוגע לבטיחותם של כלי הרכב ונהגים זאת על ידי הדרכות בנושאי נהיגה, טיפול בכלי הרכב, טעינה, פריקה ודיני התעבורה.
    6. המלצה בפני הגורמים הרלוונטיים בכל הנוגע להכשרתם ולהשתלמותם של הנהגים בחברה.
    7. הגשת דינים וחשבונות לבעל המפעל בכל הנוגע לתפקידו.

    בחיפושיכם אחר בעל מקצוע זה, חשוב ביותר לוודא כי הוא מחזיק בכל התעודות וההסמכה הדרושים לביצוע העבודה היטב.  החל מרישיון הסמכה מטעם משרד התחבורה ועד רישיון נהיגה התואם לכלי הרכב אשר יפקח עליהם.

    קצין בטיחות בתעבורה חוק

    ניהול מקצועי ומתקדם – בידי המומחים

    כאמור, תפקידו של קצין הבטיחות בתעבורה הינו משמעותי ביותר, שכן מטרתו הינה להוריד את רמות הסיכון של תאונות הדרכים ולפקח על תקינותו של צי הרכב. מחפשים אחר מומחה זה לחברה שלכם? אנו, בחברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ, נבצע אפיון לצרכי ארגונכם ונתאים עבורכם את קצין הבטיחות בתעבורה המקצועי ביותר. מעבר לכך, שירותינו כוללים פיקוח רכב בשטח תפעולי, הדרכות ורענונים ועוד. כל זאת, תוך עמידה בנהלים ובחוקים השונים של משרד התחבורה.

    מידע נוסף בנושא

    קצין בטיחות בתעבורה תקנות

    במסגרת עבודתו של קצין בטיחות בתעבורה חוק ועמידה בו כוללת, בין היתר, בדיקת תקינות לרכב, העברת הדרכות לנהגים בארגון, איתור ליקויי בטיחות וטיפול בהם – לצד משימות רבות אחרות. בבואכם לחפש אחר קצין בטיחות בתעבורה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום שירותי בטיחות בתעבורה. זאת תוך התאמת השירות למאפייני הלקוח וצרכיו. כמו כן, החברה פועלת בהתאם למספר ערכים ועקרונות מנחים, המסייעים במתן מענה בסטנדרט הגבוה ביותר.

    מינוי קצין בטיחות בתעבורה שמספק שירות מהמעלה הראשונה

    מה כוללות סמכויותיו של קצין בטיחות בתעבורה? באילו מקרים נדרשים ארגונים להעסיק מומחה זה? במסגרת היבטים אלו ואחרים, ישמחו לסייע לכם צוות עובדי חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה זו מתמחה במתן שירותי קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית. כמו כן, ניתן יהיה לפנות אל החברה גם לקבלת שירותים נוספים כדוגמת פיקוח וייעוץ בשטח תפעולי, הדרכות ורענונים בתחום הבטיחות בתעבורה, הפקות אירועי בטיחות בתעבורה לחברות ולארגונים ועוד. זאת ועוד, כאשר כל עבודה ושירות מתבססים על ידע וניסיון, חשיבה חדשנית ויחס אישי ואדיב.

    על קצין בטיחות בתעבורה חוק ועמידה בו

    חשיבותו של קצין בטיחות בתעבורה הינה רבה, ובשל כך תפקידו מעוגן בתקנות התעבורה. בהתאם לתקנה מספר 585, תחום אחריותו של קצין הבטיחות עוסקים בין היתר בתחומים הבאים: פיקוח על נהגי הארגון ועל כך שהם ממלאים אחר פקודת התעבורה, פיקוח על צי הרכב של הארגון וכי הוא תקין, פיקוח על בריאות נהגי הארגון כמו גם על עוברי הדרך בתוך הארגון, שמירה על תקינות צי הרכב, הגשת המלצות בפני המנהלים בארגון לגבי זכאותם של נהגים להכשרה והדרכה ועוד.

    הרשות לבטיחות בדרכים היא זו שממנה את וועדת ההסמכה להסמכת קציני הבטיחות, מספקת את האישור הדרוש לשירותי בטיחות בתעבורה בחברה, כמו גם מאשרת את היקף עבודתם של קציני הבטיחות בתעבורה.

    מה כולל תפקידו של קצין בטיחות בתעבורה חוק

    תפקידו של קצין בטיחות בתעבורה חוק כולל תחומים רבים אשר נוגעים לתחום עיקרי אחד – עליו לוודא את הבטיחות המרבית של משק כלי הרכב אשר נמצאים בבעלותו של בית העסק. את תפקידו של איש בטיחות זה ניתן להרחיב לנקודות הבאות:

    • פיקוח ובקרה של תקינותם של כלי הרכב, על כל סוגיהם.
    • פיקוח על כל הנהגים של החברה. זאת על מנת לוודא כי הם מקיימים את כל כללי הבטיחות וההוראות הנקובות בחוק.
    • הסדרה וקביעה של סדרי בטיחות התנועה בחצרו של בית העסק.
    • חקירה של כלל התאונות אשר מתרחשות. תוך כדי הסקת מסקנות רלוונטיות על מנת למנוע את התאונות הללו בעתיד.
    • קיום של פעולות חינוכיות והדרכות לכלל הנהגים של החברה ומתן הסברים מפורטים בנוגע לאחזקה התקינה של כלי הרכב.
    • ניהול של תיקים ורישומים המשקפים את נהלי הבטיחות הקיימים בבית העסק.

    חוק העסקת קצין בטיחות בתעבורה

    העסקתו של קצין בטיחות בתעבורה חוק הינה בגדר חובה במידה ובמצבת כלי הרכב של החברה קיימים מעל ל – 40 כלי רכב פרטיים או ליסינג, כך קובעות תקנות התעבורה. החוק מחייב את העסקתו של קצין הבטיחות על מנת לסייע לבית העסק להיאבק בתאונות הדרכים. בכדי להעסיק את שירותיו של קצים הבטיחות האמין והמקצועי ביותר, תוכלו לפנות אל חברת ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברתנו מעניקה שירותי בטיחות בתעבורה, תוך התאמת השירות למאפייניו ולצרכיו של הלקוח, כל זאת בליווי מקצועי צמוד ותחת בקרת איכות השירות.

    חובת מינוי קצין בטיחות בתעבורה

    חברת ג'קובסון שירותי בטיחות בע"מ נוסדה ע”י קובי היימן, קצין בטיחות בתעבורה אשר עוסק בתחום ניהול ציי הרכב והבטיחות בתעבורה כ-30 שנה וליז יעקובסון, מהנדסת תעשייה וניהול. יחד הם מספקים את הניסיון הניהולי הדרוש על מנת להעניק מגוון של שירותי בטיחות מקצועיים אשר יעזרו לבית העסק שלכם לשמור על שלומם ובטיחותם של כלי הרכב ושל הנהגים אשר מועסקים בחברתכם. צרו קשר עוד היום על מנת לקבל מידע נוסף אודות מגוון השירותים אשר חברתנו תוכל להעמיד לרשותכם.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט