המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    קצין רכב

    שירותיו של קצין רכב/ מנהל תחבורה יסייעו רבות לכל חברה וארגון אשר ברשותם צי רכבים. ניהול צי הרכב כולל משימות רבות החל מהתאמת כלי הרכב לבעל התפקיד, ניהול כלי הרכב בכבישי אגרה וממשקי הדלק מול חברות הדלק ועד ייעוץ וייצוג מול הרשויות השונות – קצין הרכב נושא בתפקיד חשוב ומורכב למדי. בשל כך, עליו להחזיק במספר תכונות וביכולות ביצועיות גבוהות. וזאת, לצורך ביצוע המשימות על הצד הטוב ביותר. מחזיקים בחברתכם צי רכב ומעוניינים לוודא כי כלי הרכב מנוהלים במקצועיות והנהגים מחזיקים במיומנויות הנהיגה הדרושות? חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ מציעה שירותי ניהול צי רכב. זאת, תוך התאמת קצין הרכב לאופי הארגון שלכם. מעבר לכך, חברתנו מציעה שירותים מקיפים בתחום התעבורה; שירותים המתבססים על ניסיון של כ-30 שנה בתחום ניהול ציי רכב יחד עם חדשנות וחתירה מתמדת לשיפור ולמצוינות.

    מנהלים ועובדים שואלים את עצמם, לעיתים קרובות, את השאלה הבאה: מתי צריך קצין רכב בחברה? התשובה מורכבת, בין היתר, מסוגי הרכב הרשומים על שמה של החברה או העסק. כמו כן, בהתאם לכמות כלי הרכב, המשקל שלהם, לצד הצרכים עבורם חברה זו זקוקה לצי הרכב – יהיה צורך בהעסקתו של קצין רכב. בשלב זה, כדי למצוא את קצין הרכב בתעבורה בעל ההכשרה המתאימה ביותר, מומלץ ליצור קשר עם חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ. חברה זו חורטת על דגלה ערכי מצוינות, מקצוענות ומענה מדויק על צרכי קהל לקוחותיה.

    מתי צריך קצין רכב בחברה? בהתאם לנקודות הבאות

    השימוש בכלי רכב הולך וגובר לאורך השנים האחרונות, כאשר חברות ועסקים שונים מנהלים ומתחזקים ציי רכבים כדי לשדרג את שירותיהן. כדי להסדיר אילו חברות רשאיות להעסיק קצין רכב בתעבורה, נחקקו חוקים המגדירים זאת. לדוגמא, חברות או מיזמים אשר ברשותן רכבים פרטיים או רכבי עבודה העומדים במשקל המותר נכללות בקטגוריה זו.

    כעת, על קצין הרכב בתעבורה אשר התמנה מהגוף הרלוונטי לעסוק בתפקיד זה להחזיק בהכשרה הרלוונטית. במילים אחרות, על מומחה זה להציג תעודה של 12 שנות לימוד, לימודי מכונאות רכב לצד הכשרה רלוונטית בבית ספר מקצועי. לימודי הכשרה אלו יכללו, בין היתר, דיני תעבורה, מושגי יסוד בתחום הרכב, מיומנויות ניהול לצד הדרכת נהגים.

    כמו כן, על ועדה מקצועית להמליץ על מומחה זה בתור קצין רכב. כלומר, ועדה זו תדון ברקע של בעל מקצוע זה ותגיש את המלצותיה לצורך מינוי קצין הרכב בחברה. נדגיש כי תפקידו של מומחה בתעבורה זה משמעותי ביותר. וזאת, משום תחום אחריותו בא לידי ביטוי, בין היתר, בפיקוח על הנהגים של החברה, על בריאותם ויכולותיהם בהתאם תקנות התעבורה.

    להעסיק מומחה בהתאם לנהלים השונים

    חשיבותו של קצין רכב הוא משמעותי בכל חברה, עסק ורשות מקומית. בהתאם לכך, כדי שתוכלו להעסיק את המומחה בכל ההכשרה והניסיון המרשימים ביותר, רצוי לשתף פעולה עם חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ.

    מידע נוסף בנושא

    כישוריו של קצין רכב

    בימינו, החשיבות באחזקת רכב היא רבה – במיוחד כאשר מדובר בניהול ארגון מצליח. בבעלותכם עסק לשינוע חומרים מנקודה אחת לשנייה? מעוניינים לרכוש רכבים לצוות ההנהלה הבכירה של הארגון? ניהול צי רכב דורש סבלנות רבה, יכולת ניהול משא ומתן כמו גם יכולת טכנית ואחריות רבה על בטיחותם של הנהגים ועל תקינותם של כלי הרכב. לשם כך, ובכדי שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי היבטים אלו בחברתכם מתבצעים בהתאם לנהלים השונים, מומלץ להעסיק קצין רכב.

    כאמור, תפקידו של קצין הרכב הינו מורכב ומבוסס על פעולות רבות המשלימות אחת את השנייה. בשל כך, עליו להחזיק בכישורים הדרושים לשם ביצוע המשימה. למה הכוונה? בראש ובראשונה, עליו להחזיק בכושר ביטוי גבוה זאת כדי להדריך את הנהגים ולחדד את נהלי הנהיגה וחוקי התעבורה בהם עליהם לעמוד. בנוסף לכך, יהיה עליו לייצג את החברה מול הרשויות השונות כגון, חברות ליסינג, חברות הביטוח ועוד.

    בנוסף, על קצין הרכב להיות בעל תחושת אחריות גבוהה. כלומר, קצין הרכב יהיה אחראי על מערך צי הרכב של הארגון החל מהקמתו ותחזוקתו ועד הורדת אחד הרכבים מהכביש – על קצין הרכב להעניק דין וחשבון על פעולות אלו ואחרות, כמו גם לשתף פעולה עם מוסכים מורשים ומקצועיים

    קצין רכב בתעבורה – ניהול איכותי עבור מגוון חברות

    נשמח להעניק שירות קצין רכב ברמה הגבוהה ביותר אשר ינהל את צי הרכבים שברשותכם. תפקיד זה, בהתאם, הינו משמעותי להצלחתו של ארגון. מעבר לכך, בזכות כישוריו השונים של מומחה זה מערך צי הרכב יתנהל באופן תקין ובטוח. וזאת, לפי החוקים והנהלים של משרד התחבורה. ברשות העסק שלכם צי רכב? חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ תעניק לכם שירות קצין רכב מקצועי ויעיל אשר בנוסף לניהול צי רכב איכותי יחסוך לכם כסף רב. בנוסף, אנו מציעים שירותי קצין בטיחות בתעבורה, שירותי  הכנה לביקורת  ISO 9301 בתחום התעבורה ועוד. מתעניינים באחד משירותים אלו? אתם מוזמנים לקבוע אתנו פגישת ייעוץ. וזאת, ללא כל התחייבות מצדכם.

    חשיבותו הרבה של קצין רכב

    ישנם, כיום, היבטים שונים אשר הופכים עסק למצליח – כאשר אחזקת רכב הינה דוגמא בולטת לכך. החל משינוע חומרים ממקום למקום ועד רכישת רכבים להנהלה של החברה, כדי שניתן יהיה לנהל את צי הרכב כראוי – יש להסתייע בשירותיו של קצין רכב מוסמך ומקצועי.

    חשיבותם של קציני רכב היא רבה, שכן הם משמשים כרשת בטחון – ומסייעים בכל הנוגע אל ההיבט התפעול והבטיחותי של ציי הרכב בחברה. מעבר לכך, מדובר במשרת אמון, בה קציני הרכב דואגים לכל היבט – מהקטן ועד הגדול ביותר.

    כאשר אתם מחפשים אחר קצין רכב לצורך העסקתו, אתם למעשה מחפשים אחר מומחה שיסייע וילווה אתכם לאורך הפעולות הבאות: בירור הכדאיות בפניה אל חברת ליסינג, בניית מערך הרכבים של הארגון, בדיקת התקינות של רכבי הארגון והעברת הדרכות בפני נהגי הארגון בתחום הבטיחות בתעבורה.

    כמו כן, מומחה זה יעניק ייעוץ מקצועי במגוון תחומי הרכב והתעבורה באופן שוטף, ייצג את החברה אל מול חברת הליסינג, חברות הביטוח, המשטרה וכן הלאה. מדובר במענה מקיף וחשוב – ובשל כך יש להסתייע בשירותיה של חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ.

    קצין רכב בחברה

    במסגרת עבודתו, על קצין רכב להפגין מספר תכונות בולטות: החל מאחריות, תקשורת בינאישית גבוהה ועד יכולות טכניות גבוהות. מעבר לכך, עליו להחזיק בהכשרה הדרושה כמו גם בניסיון. מחפשים גם אתם אחר מומחה בתחום זה? אתם מוזמנים לפנות אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה מובילה זו מספקת מגוון שירותים חשובים: החל ממתן שירותי קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית, ניהול צי רכב מתקדם, העברת הדרכות ורענונים בתחום הבטיחות בתעבורה ועוד.

    מתי צריך קצין רכב ?

    אין ספק, קציני רכב מחזיקים בתפקיד בעל חשיבות רבה ותורמים רבות לכל ארגון וחברה. אם גם אתם זקוקים לשירותיהם של קציני רכב, אתם מוזמנים לפנות אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברה מובילה זו פועלת בהתאם לערכי המצוינות, המקצועיות והאמינות – המנחים אותה לאורך כל הדרך. זאת ועוד, על מנת לענות על צרכי הלקוח.

    מתי צריך קצין רכב בחברה ומה הכשרתו צריכה לכלול?

    חשוב לציין כי שירותיו של קצין רכב בחברה או בארגון שלכם יהיה חיוני במגוון של מקרים שונים. זאת לאור הצורך החיוני שבשמירה על תקינותם ובטיחותם של כלי הרכב אשר בבעלות החברה, לצד שמירה על בטיחותם של כל הנוהגים ברכבים הללו. בשעה שאתם תוהים – מתי צריך קצין רכב בחברה, זכרו כי התשובה טמונה בחוק המציין כי כל מפעל, עסק וכיוצא בזה, המחזיק מספר כלי רכב מסוג ובהיקף המפורט בלשון חוק, מחויב בהעסקתו של קצין הרכב. כך שבשעה שאתם עונים על דרישות החוק, חשוב יהיה לוודא כי אתם בוחרים בשירותיו של איש מקצוע אשר עבר את ההכשרה המתאים שכוללת את הנקודות הבאות:

    • תעודת מכונאי 1+2
    • מערכות הרכב השונות
    • שמאות רכב וביטוח
    • חקירת תאונות דרכים
    • הנדסת תנועה
    • דיני תעבורה
    • בטיחות
    • ארגון ומשאבי אנוש
    • ועוד.

    מתי צריך קצין רכב בחברה?

    במידה וגם אתם מוצאים את עצמכם שואלים: "מתי צריך קצין רכב בחברה?" הרי שחשוב להבין כי התשובה לכך טמונה בסוג ומספר כלי הרכב אשר רשומים על שם חברתכם. הבטיחו גם אתם את העסקתו של קצין רכב מיומן אשר בעל ההכשרה הנחוצה לעבודתו, ופנו כבר היום לחברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברתנו מקפידה על הענקת השירות המקצועי בתחום, זאת על מנת לשמור על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר של כל הרכבים והנהגים שלכם בכל נקודת זמן.

    אמונים על הבטיחות שלכם

    פניה אל חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ, מעניקה לכם את האפשרות לבחור בשירותיו המקצועיים והמיומנים של קצין בטיחות בתעבורה. הוא יהיה איש המקצוע אשר יהיה ממונה על פיקוח הנהגים של החברה, בריאותם והיכולת שלכם לעמוד בתקנות התעבורה, פיקוח ואחזקה של רכבי החברה (גם במקרים של ליסינג) ואף העברת הדרכות ורענונים לכל נהגי החברה. לקבלת פרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספרי הטלפון 052-3362117 | 052-3010290.

    קצין רכב בתעבורה – אילו שירותים מעניק?

    מטרת עבודתו של קצין רכב בתעבורה הינו בראש ובראשונה – שמירה על הבטיחות שלכם ושל כלל העובדים והנהגים שלכם. שירותיו של קצין רכב בארגון שלכם יכללו בין היתר גם את הנקודות הבאות:

    • פיקוח על תקינותם של כל כלי הרכב של הארגון על סוגיהם השונים.
    • פיקוח על העובדה כי הנוהגים בכלי הרכב של הארגון מקיימים את כל כללי הבטיחות ומצייתים להוראות.
    • הסדר וקביעה של סדרי הבטיחות של התנועה בשטח תפעולי.
    • חקר תאונות מכל הסוגים והסקת מסקנות המתבקשות לצורך מניעת מצבים דומים בעתיד.
    • ניהול תיקים ורישומים אשר משקפים את סדרי הבטיחות במקום.
    • קיום של פעולות הדרכה והסברה בכל הנוגע לאחזקה תקינה של כלי הרכב ונהיגה נכונה בהם בהתאמה מלאה לתקנות התעבורה העדכניות.

    קצין רכב בתעבורה

    שירותיו של קצין רכב בתעבורה נדרשים על ידי חברות וארגונים שונים. עבודתו תהיה למעשה ממונה על ניהול צי הרכבים אשר ברשותכם. תפקיד זה הינו משמעותי להצלחתו של הארגון ואף מעבר לכך, עבודתו תהיה זו אשר תוודא את העובדה כי צי הרכב שלכם יתנהל באופן תקין ובטוח בכל עת ובכל מקרה. את שירותיו של קצין רכב בתעבורה ניתן יהיה לקבל מידיה של חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ. פניה אל שירותיה של חברת ג'ייקובסון – שירותי בטיחות בע"מ, תהיה זו אשר תעניק לארגונים מכל הסוגים את היכולת לשמור על בטיחות מירבית על הכביש. חברתנו מציעה לכם את שירותיו המקצועיים של קצין רכב מיומן ששם את הבטיחות במקום הראשון, ואשר בנוסף לניהול צי רכב במקצועיות רבה יוכל לסייע לכם גם בחיסכון כסף רב. במידה וגם אתם מתעניינים בשירות איכותי זה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו כבר היום לקביעת פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות מצדכם. לקבלת פרטים נוספים, השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספרי הטלפון 052-3362117 | 052-3010290.

    החשיבות האדירה של קצין רכב בעסק

    שירותיו של קצין רכב הינם בין המשמעותיים ביותר בכל הנוגע לבטיחות בתעבורה בחברתכם. על מנת לקבל את שירותיו המקצועיים ביותר של קצין הרכב תוכלו לפנות אל חברת ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ. הצוות המקצועי של חברתנו יבצע עבורכם בחינה מדוקדקת של כל הליקויים בתחום בטיחות הרכב ויאפשר את יצירתה של תכנית מדויקת אשר נועדה לתקן את הליקויים הללו. חלק בלתי נפרד מעבודתנו כולל הדרכות ורענונים בנושאים שונים בתחום הבטיחות בתעבורה, פיקוח וייעוץ בשטח תפעולי ואף הפקות אירועי בטיחות בתעבורה לחברות וארגונים.

    קציני רכב בחברות

    בכדי לקבל את שירותיו המקצועיים של איש הבטיחות המנוסה והמיומן ביותר בתחום, תוכלו ליצור קשר עם חברת ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברתנו הוקמה מתוך שיתוף פעולה שבין ליז יעקובסון, מנהלת תעשייה וניהול וקובי היימן, קצין בטיחות בתעבורה אשר עוסק בתחום ניהול ציי הרכב והבטיחות בתעבורה מזה 30 שנה.

    חברתנו מתמחה בהענקת שירותי בטיחות אשר מותאמים באופן מדויק לצרכיו של כל לקוח ולקוח. זאת לצד בקרה מתמדת על איכות השירות, רק כך נוכל להבטיח כי כל שירות אשר תקבלו יהיה ברמה הגבוהה ביותר בתחום. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על מגוון השירותים שאנו יכולים לספק בעבורכם בתחום הבטיחות.

    מה כוללת עבודתו של קצין רכב ?

    בעת העסקתו של קצין רכב בבית העסק שלכם, תוכלו הן לעמוד בדרישות החוק והן לוודא את נוכחותו של בעל מקצוע אשר ידאג לכל ההיבטים התפעוליים והבטיחותיים של צי הרכב שנמצא בבעלותכם. עבודתו של קצין רכב הינה מגוונת וכוללת נושאים רבים, ביניהם נוכל למצוא גם:

    • קביעת הסדרי בטיחות לשעת הנהיגה ותחזוקה נכונה של כלי הרכב.
    • פעולות הסברה וחינוך לכלל הנהגים אשר מועסקים בחברה, הוותיקים והחדשים כאחד.
    • פיקוח על תקינות כלי הרכב. ובמידה ומתגלה בהם תקלה, טיפול מיידי על מנת לפתור אותה במהרה ובצורה בטיחותית.
    • חקירת תאונות, הסקת מסקנות רלוונטיות ויישומן בפועל על מנת למנוע את התרחשותן בשנית בעתיד.

    ניהול רישומים מקצועיים אשר מתעדים את הסדרי ונהלי הבטיחות הקיימים בבית העסק.

    חובת קצין רכב בחברה

    במידה ואתם שואלים את עצמכם "מתי צריך קצין רכב בחברה?" הרי שהתשובות פרושות בפניכם במאמר זה.

    שימו לב כי בשעה שאתם מחפשים את קצין הרכב המקצועי ומנוסה ביותר, התייחסו לשנות הניסיון שלו בתחום, באילו חברות הוא עבד ומה כוללים השירותים אותם הוא יכול להעניק לבית העסק שלכם.

    שירותי קצין רכב

    במידה ואתם זקוקים לשירותיו של קצין רכב בחברה שלכם, תוכלו לפנות אל חברת ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ. חברתנו הוקמה על ידי קצין בטיחות בתעבורה אשר עוסק בתחום ניהול ציי הרכב והבטיחות בתעבורה כ-30 שנה ומנהלת תעשייה וניהול.

    חלק מן השירותים אשר תוכלו לקבל מחברתנו כוללים הדרכות ורענונים בנושאים שונים בתחום הבטיחות בתעבורה, ניהול צי רכב מתקדם בחברות וארגונים ואף מתן שירותי קצין בטיחות בתעבורה במשרה מלאה או חלקית ועוד. אנו מקפידים על התאמת השירות לצרכיו של העסק שלכם, כך שתוכלו לקבל את השירות המתאים ביותר עבורכם.

    מתי צריך קצין רכב בחברה ומה חשיבות תפקידו?

    בשעה שמתעוררת השאלה מתי צריך קצין רכב בחברה, לשון החוק יכולה לסייע במציאת המענה המדויק. הנקודות החשובות בתחום זה כוללות את העובדות הבאות:

    • החוק קובע כי העסקה של קצין רכב בחברה הינה בגדר חובה בהתאמה לגודל צי הרכבים של בית העסק.
    • החשיבות של קצין הרכב אינה רק בתור מתן מענה לדרישת החוק, הרי מתוקף תפקידו הוא אחראי על בטיחותם של כלי הרכב והנהגים אשר מועסקים בחברה.
    • במסגרת תפקידו של קצין הרכב נוכל לראות כי הוא יהיה אחראי על חקירת תאונות על כל סוגיהן והסקת המסקנות הנדרשות על מנת למנוע אותן בעתיד.
    • הדרכה של הנהגים והענקת ההכשרה המתאימה במסגרת נהלי הבטיחות היא בגדר חובה. פעולות החינוך וההסברה הללו נועדו להקנות לנהגים, הן לוותיקים והן לחדשים, את כל כללי הבטיחות אשר ישמרו על בריאותם ושלמות הרכבים אשר בבעלות העסק.
    • קצין הרכב יהיה אחראי גם על שלמותם ותקינותם של כלל כלי הרכב של החברה, בין אם בליסינג או בבעלות ישירה.

    במידה ואתם מחפשים אחר קצין רכב בתעבורה, מקצועי ואמין, הרי שהגעתם למקום הנכון! ג'קובסון – שירותי בטיחות בע"מ עומדים לרשותכם ומציעים לכם את שירותו של קצין הבטיחות בתעבורה אשר יוכל להבטיח כי את תקינותם של הרכבים שלכם בנוסף להענקת ההכשרות וההדרכות הנחוצות לנהגים עובדי החברה שלכם. אל תתפשרו על איכותו של קצין הרכב, על כתפיו מוטלת אחריות כבדה ועל כן יהיה עליכם לבצע בחירה נכונה בנושא.

    איש הבטיחות לו אתם זקוקים

    קצין רכב בתעבורה יהיה איש הבטיחות אשר שישמור על בטיחות שלכם ויקדיש את מירב המאמצים שלו על מנת למנוע את תאונות הדרכים. את עבודתו יוכל להשלים בהצלחה על ידי פיקוח ותחזוקה נכונה של כלל כלי הרכב אשר נמצאים בבעלות החברה, כמו גם מתן הכשרות והדרכות הנחוצות לנהגים.

    חברת ג'יקובסון – שירותי בטיחות בע"מ תספק בעבורכם את שירתי קצין בטיחות בתעבורה בהתאמה לצרכיו של בית העסק שלכם על מנת להבטיח את בטיחותם של העובדים וכלי הרכב שבבעלות החברה.

    קצין רכב בתעבורה – לא רק כי החוק מחייב אתכם

    החוק מחייב חברות במצבת כלי הרכב שלה קיימים  מעל 40 כלי רכב פרטיים או ליסינג, לשכור את שירותיו של קצין רכב בתעבורה. אך חשוב להבין כי תפקידו של איש בטיחות זה נועד לסייע במניעת תאונות הדרכים אשר עלולות לסכן את חיי הנהגים של בית העסק. תפקידו של קצין הרכב בתעבורה כולל פעולות חשובות רבות, לרבות:

    • שמירה על תקינותם של הרכבים השונים, בין אם בבעלות החברה ישירות או בשעה שהם מושכרים דרך חברת ליסינג.
    • ניהול תיקי הרכב והנהגים.
    • מעקב תאונות.
    • תחקור נסיבות האירוע והסקת מסקנות על מנת שהמקרה המצער לא יחזור על עצמו בשנית.
    • תיאום הדרכות והכשרות אשר הנחוצות לנהגים בכדי לשפר את יכולות הנהיגה שלהם, כמו גם לרענן את זיכרונם בכל הנוגע לנהלי וכללי הבטיחות החשובים בנושא תפעול הרכב.
    • קצין הרכב בתעבורה יהיה האדם האחראי לתקלות ולשעות החירום. הוא יהיה מנהל צי הרכב בחברה ויוכל לספק את המענה המתאים לכל בעיה שעלולה להתעורר בנושא.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט