המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים

    ניהול מיטבי ומוקפד של הרכבים

    ניהול צי רכב נדרש בחברות עם כמות רכבים נתונה. קיימים חוקים והוראות רשמיות המסדירות את המחויבות. עם זאת, מנהלים רבים ממנים מנהלי ציי רכב גם במקרים בהם החוק אינו מחייב, וזאת, מתוך ראית טובת הגופים עליהם הם מופקדים. המשימות המוטלות עלי מנהלי צי רכב רבות, מגוונות וחשובות. חברת JAKOBSON שירותי בטיחות עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע מפורט.

    ניהול צי רכב – כולל רכבים ונהגים

    ניהול צי רכב כרוך בעבודה רבה ובאחריות בלתי נגמרת. אין ספק, כי ניהול מיטבי ומוקפד הינו בעל חשיבות ותורם רבות לחיסכון בעלויות, לבטיחות העובדים והמשתמשים ברכבים, לייעול השירות, לרווחים ושגשוג. כל יתרון כזה חשוב וכולם ביחד הם ברכה רבה. משימות קצין רכב רבות וכוללות ייעוץ לקראת רכישות, בדיקת רכבים מתאימים לצרכי החברה, דאגה שוטפת לטיפולי תחזוקה שוטפים, לתיקון תקלות, לביצוע טסט שנתי, לרכישת פוליסות ביטוח ועוד. סעיף התחזוקה משמעותי, שכן, באמצעות פיקוח צמוד ניתן לגלות תקלות מסוכנות היכולות לגרום לתאונות רציניות עם נפגעים, הטיפול השוטף חוסך תקלות למשאיות המשנעות סחורות ועוד. ניהול הנהגים חשוב מאוד וכולל וידוא כי ברשותם רישיונות בתוקף, כי עברו ריענון שוטף בנושאי נהיגה, כי אינם נוהגים תחת הרשעות נהיגה חמורות ועוד. כך גם הסדרת הרשאות נהיגה לכלי רכב מיוחדים כמו: משאיות, אמבולנסים ועוד.

    ייצוג וייעוץ לרכישת רכבים

    קצין הרכב הוא גם המייצג של העסק אל מול גורמים חיצוניים כמו משטרה, חברות ליסינג וביטוח ועוד. המעמד שלו גם מאפשר לו ייעוץ הנוגע להגדלת/ריענון צי הרכב. המגוון הרכבים הרחב יכול לבלבל אנשים שאינם מבינים בתחום. הוא יכול להמליץ על הרכבים המתאימים ביותר מבחינת צרכי החברה, מחירים, תנאי תחזוקה ועוד. כך גם לגבי רכישה עצמאית או ליסינג.

    שירות מחברה ידועה

    חברת JAKOBSON שירותי בטיחות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל. ייעוץ, ליווי, היצע של בעלי מקצוע מוכשרים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה  הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

    המטרה שלנו היא לשמור על הבטיחות שלכם

    כדאי ללכת על בטוח, השאירו פרטים


      שירותים נוספים שלנו
      חברות שיווק באינטרנט חברות שיווק באינטרנט